!!!

!!!

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 77
بازدید کل : 57593
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1




سفر خدا به زمین

 

روزی خداوند تصمیم می گیرد که بیاید روی زمین تا ببیند بندگانش چه می گویند و چه می کنند. سوار بر سفینه خود شد و آمد بر زمین تا رسید به بیابانی که اسب سواری گله گاو بزرگی را به چرا برده بود و سخت در تلاش بود که مواظب تمام گاوهایش باشد. خداوند از آن سوارپرسید بنده من تو کیستی و اینجا کجاست؟ سوار گفت اینجا امریکاست و من یک گله دارهستم که برای تامین زندگی ام این همه گاو را به تنهائی به چرا آورده ام. خداوند گفت بنده من؛ من خدای تو ام اگر آرزویی داری بگو تا برایت برآورده کنم تنها همین یک بار است که چنین فرصتی را به تو می دهم. گله دار گفت ای خدای من آرزو دارم که پول دار شوم، یک رنچ و مزرعه بزرگ داشته باشم با ده هزار راس گاو و گوسفند وهزاران اسب؛ دلم می خواهد چند اتوموبیل لیموزین بزرگ داشته باشم، بتوانم کار کنم و هرروز زندگی ام را بزرگتر کنم و با خانواده ام خوشبخت زندگی کنم. خداوند گفت می بینم که مرد زحمت کش و با انگیزه ای هستی بنابراین آرزویت را بر آورده می کنم. خدواند آنچه را که گله دار در آرزویش بود به او داد و سوار بر سفینه اش شد و به سفر خود ادامه داد.

رفت و رفت تا رسید به شهری بزرگ. در میخانه ای مردی مست با جامی شراب و غرق در خیال خود نشسته بود. خداوند به او گفت بنده من اینجا کجاست؟ تو چرا انقدر مغموم نشسته ای ، تو را چه می شود؟ او لبخندی زد و گفت خدای من اینجا عروس شهرهای جهان، پاریس است و من هم عاشقی هستم که مست و خراب عشق و شرابم و به تنهائی خود می گریم. خداوند گفت ای عاشق دلخسته بگو چه آرزویی داری بلکه بر آورده اش کنم. عاشق پاریسی گفت ای خداواندا مرا به وصال عشقم برسان اما در عین حال به من لذت زندگی اعطا کن. دلم می خواهد زندگی خوبی داشته باشم، خوش باشم و بهترین شراب را بنوشم و موسیقی را گوش دهم و بهترین غذاها را بخورم و خلاصه در کنار معشوقم از زندگی ام نهایت لذت را ببرم. خداوند به بنده عاشق پیشه اش وصال عشق و زندگی خوشی را عطا کرد و رفت.

من آرزويی ندارم اما بز او را بکش

مدتها رفت و رفت... تا رسید به بیابان برهوتی که تنها گاه به گاه کپری در آن به چشم می خورد که در آن ژنده پوشی نشسته و یا خوابیده بود. خداوند فرود آمد و از یکی از کپر نشینان پرسید بنده من اینجا کجاست تو چرا انقدر بدبختی؟ کپر نشین نگاهی کرد و گفت اینجا ایرانه. در ضمن من اصلا هم بدبخت نیستم خیلی هم خوبم و هیچ ناراحتی هم ندارم. خداوند گفت بنده من چه نشسته ای که نمی دانی که چقدر وضعت خراب است. دلم برایت سوخت بگو چه آرزویی داری تا آنرا برآورده کنم. کپر نشین فکری کرد و با غرور گفت نه! من هیچ آرزویی ندارم. همین که هستم خوبم. خداوند دوباره گفت این آخرین فرصت توست اگر خواسته ای داری بگو شاید کمکت کنم. کپرنشین دوباره فکری کرد و ناگهان برقی در چشمانش درخشید و گفت می دانی در واقع برای خودم هیچ آرزویی ندارم. اما یک خواسته دارم که اگرآنرا برآورده اش کنی خیلی خوشحال می شوم. ببین آن طرف؛ چند فرسخی اینجا یک کپرنشین دیگری هست که در چادرش یک بز نگاه می دارد و با آن بزش خیلی خوش است اگر می خواهی برای من کاری کنی لطفا بز او را بکش


نظرات شما عزیزان:

پیرمرد
ساعت23:55---26 بهمن 1392
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
خدایا گفتم بریدم
گفتی:لاتقنطوا من رحمت الله
گفتم:کی می دونه تو دلم چی میگذره؟
گفتی :ان الله یحول بین المرء و قلبه
گفتم هیچ کسو ندارم
گفتی:و من یتوکل علی الله فهو حسبه
گفتم فراموشم نکردی
گفتی:فاذکرونی اذکرکم
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گ ل][گل][گل][گل]
با مطالب کوتاه جدید بروزم.دوست داشتید تشریف بیارید


life2chat
ساعت21:20---1 آذر 1392
سلام گلم وبلاگ خییییلی قشنگی داری خوش حال میشم ب وب منم سر بزنی عزیز
اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم منو با نام بزرگترین پرتال تفریحی جوان لینک کن بعد خبر بده منم لینکت کنم
راستی من یه سایت میکروبلاگم دارم اگه دوست داشتی خوشحال میشم به جمع ما ملحق شی

وبلاگ من : http://life2chat.blogfa.com/

سایت میکروبلاگم : http://www.life2chat.com/cloop


امین
ساعت23:42---18 شهريور 1392
سلام دوست عزیز. وبلاگ خوبی داری.
اگه میخوای بازدید وبلاگت رو بالا ببری و رتبه الکسای سایتت رو بهبود بدی به سایت ما مراجعه کن. امکانات خوبی برای شما در نظر گرفته شده. منتظر شما هستیم
بازدید ساز - سامانه افزایش بازدید و بهبود رتبه الکسا
http://bazdidsaz.ir


امین رنک
ساعت21:13---3 شهريور 1392
سلام
سه سایت زیر اماده هستند تا 24 ساعته به وبلاگ نویسان خدمت رسانی کنند تا بتوانند بازدید کنندگان واقعی وبلاگ خود را چند برابر کنید
سامانه افزایش بازدید امین رنک:توسط امین رنک شما از سایت های دیگران به طور اتوماتیک و تنها با باز گذاشتن یک صفحه از سایت ها و وبلاگ های دیگران بازدید میکنید و امتیاز کسب می کنید و درعوض دیگران هم به همان مقدار از وبلاگ شما بازدید میکنند
فایده این کار چیست؟پس از مدتی که ترافیک سایت شما بالا رفت وبلاگ شما درنتایج موتور های جستجو در صفحات اولیه و یا حتی در صفحه اول قرار میگیرد در نتیجه نفرات بیشتری روزانه به وبلاگ شما هدایت می شوند
rank.buxamin.ir
لینک باکس امین:توسط لینک باکس می توانید لینک خود را به طور همزمان در بیش از 150 وبلاگ به نمایش بگذارید که یک نوع تبلیغ رایگان برای وبلاگ شما می باشد
www.buxamin.ir
تبادل لینک اتوماتیک:این سایت هم که دیگر نیازی به توضیح ندارد شما می توانید به طور اتوماتیک با ما تبادل لینک کنید
www.buxamin.ir/links

ادرس سایت
امین رنک
http://rank.buxamin.ir
لینک باکس
http://buxamin.ir
تبادل لینک
http://buxamin.ir/links

با ارزوی موفقیت شما


ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با بلاگــ لیچ


یعقوب اربابی
ساعت1:22---30 مرداد 1392
اين بزرگترين فرصت شغلي سال 92 براي افرادي است که به اينترنت دسترسي دارند و می خواهند درامدی خوب داشته باشند و کمک خرج خانوادده خود باشند پس فرصت را از دست ندهید..............

آرشیتکت
ساعت23:21---27 مرداد 1392
سلام وب قشنگی داری بیشتر روش کار کنی عالی میشه
به من هم سربزن
تبادل لینک اتوماتیک رایگان با سایت پیج رنک2
link.architectur.ir
آپلودسنتر
up2.architectur.ir
ممنون عزیزم


نیلوفر
ساعت0:34---31 تير 1392
سلام عزیز.
خوبی؟
از وبت خوشم اومد. منم طراحی های قشنگی گذاشتم تو وبم. خوشحال میشم بیای ببینی نظر بدی.
اگه دوست داشتی منو با اسم وبم لینک کن و بهم خبر بده که با چه اسمی لینکت کنم؟
مرسی. منتظرنم.


peyman
ساعت10:27---27 مهر 1391
تمامي مطلب هاتون را خوندم خيلي خوب بود اكر موافقيد وبلاك تان را به من بدهيد اكر موافقيد در وبلاك من نظر دهيدwww.peyman-site.loxblog.com

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: peyman تاريخ: دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to peyman.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

Create your flash banner free online